در بحبوحه بحران جهانی کووید-19، بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی پیش قدم شده و برای کمک به مبارزه با این بیماری همه گیر تلاش می کنند.

راه های کمک رسانی

  • تولید محصولات ضروری: برخی از برندها خط تولید خود را برای ساخت مواد ضدعفونی کننده دست، ماسک و تجهیزات محافظت شخصی تغییر داده اند.
  • کمک های مالی: بسیاری از برندها کمک های مالی قابل توجهی به سازمان های بهداشتی، بیمارستان ها و مؤسسات خیریه کرده اند.
  • نکته های اصلی در آرایش

  • کمپین های آگاهی بخشی: برندها از پلتفرم های خود برای افزایش آگاهی در مورد اقدامات پیشگیرانه و حمایت از کارکنان مراقبت های بهداشتی استفاده می کنند.
  • پشتیبانی از تحقیقات: برخی از برندها بودجه تحقیقات در مورد ویروس و توسعه واکسن را تأمین می کنند.
  • همکاری با سازمان های غیرانتفاعی: برندها با سازمان های غیرانتفاعی همکاری می کنند تا محصولات و خدمات خود را به جوامع آسیب پذیر برساند.

برخی از برندهایی که در این تلاش ها پیش قدم بوده اند عبارتند از:

لورآل

لورآل بیش از 60 میلیون یورو برای تهیه مواد ضدعفونی کننده دست، تجهیزات محافظت شخصی و کمک های مالی به سازمان های بهداشتی کمک کرده است.

استی لادر

استی لودر بیش از 2 میلیون دلار به صندوق جهانی کمک به کووید-19 اهدا کرده است و محصولات بهداشتی خود را به بیمارستان ها و جوامع آسیب پذیر اهدا می کند.

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، برندهای آرایشی و بهداشتی پیشگام در کمک به مهار این ویروس بوده اند. این برندها با بهره‌گیری از منابع و تخصص خود، در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر و محافظت از مردم در سراسر جهان هستند.

نکات کوتاه میکاپ

یکی از راه های کلیدی مشارکت برندهای آرایشی و بهداشتی، تولید و اهدای محصولات ضروری است. بسیاری از این برندها تولید کننده مواد ضدعفونی کننده، ماسک و سایر تجهیزات محافظت شخصی هستند و آنها را به کارکنان مراقبت های بهداشتی، مراکز پزشکی و عموم مردم اهدا می کنند.

حمایت مالی

برخی از برندهای آرایشی و بهداشتی علاوه بر اهدای محصولات، کمک های مالی قابل توجهی نیز کرده اند. این کمک ها به تحقیقات پزشکی، سازمان های امدادی و سایر ابتکارات مرتبط با کووید-19 اختصاص یافته است.

برای مثال، برند لورآل 50 میلیون یورو را برای مبارزه با این ویروس اختصاص داده است. این کمک ها شامل حمایت از تحقیقات واکسن، تهیه تجهیزات پزشکی و ارائه کمک های اضطراری به جوامع تحت تاثیر است.

ارتقای آگاهی

برندهای آرایشی و بهداشتی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، نقش مهمی در ارتقای آگاهی در مورد کووید-19 ایفا کرده اند. آنها با بهره‌گیری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی و سایر کانال های ارتباطی، اطلاعات مهمی را در مورد پیشگیری، علائم و اقدامات حفاظتی به اشتراک می گذارند.

برندها از سوی دیگر با چهره های مشهور و اینفلوئنسرها همکاری می کنند تا پیام های بهداشتی را به مخاطبان وسیعی برسانند. این کار به افزایش آگاهی و تشویق مردم به انجام اقدامات احتیاطی ضروری کمک کرده است.

صنعت آرایشی و بهداشتی با در اختیار داشتن منابع وسیع و زنجیره تأمین گسترده خود، نقش مهمی در مبارزه با کووید-19 ایفا کرده است.

بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان، تولید محصولات خود را برای تهیه ژل ضد عفونی کننده دست، ماسک و سایر ملزومات پزشکی تنظیم کرده اند.

همبستگی در برابر بحران

L’Oréal، غول آرایشی و بهداشتی فرانسوی، تولید کارخانه های خود در فرانسه را به ژل ضد عفونی کننده دست اختصاص داده است و از زمان شیوع بیماری همه گیر، میلیون ها واحد تولید کرده است.

شرکت Beiersdorf، تولیدکننده نایوا، آزمایشگاه های خود را برای تولید مواد ضد عفونی کننده دست برای بیمارستان ها و موسسات دیگر تجهیز کرد.

سهم برندهای لوکس

برندهای لوکس نیز در این تلاش مشارکت کرده اند. لوئی ویتون و گوچی تولید کارگاه های خود را به ساخت ماسک و روپوش های پزشکی تغییر داده اند.

پرادا از تاسیسات تولید خود برای تولید روپوش های محافظ استفاده کرده است، در حالی که بوربری به ساخت ماسک های جراحی کمک کرده است.

در شرایط بحران همه‌گیری کووید-19، شاهد نقش برجسته برندهای آرایشی و بهداشتی در کمک به مبارزه با این بیماری بوده‌ایم. این برندها با بهره‌گیری از تخصص، منابع و نفوذ خود، به طرق مختلف برای حمایت از جوامع و سیستم مراقبت‌های بهداشتی گام برداشته‌اند.

تولید و اهدای تجهیزات پزشکی




بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی خطوط تولید خود را برای تولید ضدعفونی‌کننده‌های دست، ماسک‌ها و دیگر تجهیزات محافظت شخصی تغییر داده‌اند. این محصولات به بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و کارکنان بخش ضروری اهدا شده و در تامین نیازهای روزافزون کمک شایانی کرده‌اند. به عنوان مثال، شرکت لورآل بیش از 50 میلیون واحد ضدعفونی‌کننده دست تولید کرده است، در حالی که شرکت Shiseido بیش از 1 میلیون ماسک به کادر درمان اهدا کرده است.



جلب حمایت مالی و آگاهی‌بخشی




برندهای آرایشی و بهداشتی از نفوذ خود در رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های بازاریابی برای جلب حمایت مالی و افزایش آگاهی در مورد کووید-19 استفاده کرده‌اند. این برندها با راه‌اندازی کمپین‌های آنلاین و تشویق مشتریان به اهدای وجوه یا کالا، میلیون‌ها دلار برای سازمان‌ها و نهادهای خیریه درگیر در مبارزه با بیماری جمع‌آوری کرده‌اند. از سوی دیگر، این برندها اطلاعات دقیق و توصیه‌های بهداشتی را در مورد پیشگیری و کنترل عفونت به اشتراک گذاشته‌اند.



به عنوان مثال، شرکت Coty از طریق همکاری با صلیب سرخ آمریکا، 20 میلیون دلار برای حمایت از تلاش‌های امدادی کووید-19 جمع‌آوری کرد. شرکت Estée Lauder نیز از طریق کمپین‌های مختلف، بالغ بر 10 میلیون دلار برای تحقیقات واکسن و دیگر ابتکارات مرتبط با پاندمی اهدا کرد.



با شیوع گسترده ویروس کووید-19 در جهان، کمبود شدید تجهیزات محافظت شخصی (PPE) به یک معضل جدی تبدیل شد. در همین راستا، بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی پا پیش گذاشته و به کمک تولید اقلام ضروری و اهدای کمک های مالی، در مقابله با این بحران نقش مؤثری ایفا کردند.



 



شرکت های پیشرو



برخی از شرکت های آرایشی و بهداشتی که فعالیت خود را به سمت تولید PPE تغییر دادند، عبارتند از:



 



- لورئال: تولید محلول ضدعفونی کننده دست
- استی لودر: تولید ژل ضدعفونی کننده دست
- جانسون اند جانسون: تولید ماسک، گان و چشم پوش پزشکی
- پروکتر اند گمبل: تولید ماسک و دستکش



 



اهدای کمک های مالی



علاوه بر تولید PPE، بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی کمک های مالی قابل توجهی را نیز اهدا کردند:



 



- شرکت Estee Lauder Group: اهدای 2 میلیون دلار به صندوق کمک رسانی کووید-19 سازمان بهداشت جهانی
- شرکت لانکوم: اهدای 1 میلیون دلار به سازمان پزشکان بدون مرز
- شرکت Shiseido: اهدای 1 میلیون دلار به بنیاد Stanford Health Care
- شرکت Coty: اهدای 100000 دلار به بنیاد Give2Asia



صنعت آرایشی و بهداشتی در مبارزه جهانی علیه کووید-19 پیش قدم شده است.




این برندها با بهره‌گیری از تخصص و منابع خود، در تلاش برای حمایت از جوامع و کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان هستند.




حمایت مالی و مشارکت




بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی کمک های مالی قابل توجهی به سازمان های خیریه و تلاش های امدادی کرده اند.




به عنوان مثال، شرکت لورآل متعهد شده که 50 میلیون یورو برای حمایت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و تحقیقات واکسن اختصاص دهد.




تولید مواد ضروری




برخی از برندها خطوط تولید خود را برای تولید مواد ضروری مانند ضدعفونی کننده دست و ماسک تغییر داده اند.




شرکت کاسمتیس در ایتالیا بیش از 100000 لیتر ضدعفونی کننده دست را برای بیمارستان ها و جوامع محلی تولید کرده است.



در مواجهه با بحران همه‌گیری بی‌سابقه کووید-19، برندهای آرایشی و بهداشتی نقش مهمی در حمایت از تلاش‌های جهانی برای مقابله با این ویروس کشنده ایفا می‌کنند.



این برندها منابع، تخصص و نفوذ خود را به کار می‌گیرند تا به شیوه‌های مختلفی به مبارزه با این بیماری کمک کنند:



تولید محصولات اساسی



برندهای آرایشی و بهداشتی در حال افزایش تولید محصولات اساسی مانند ژل‌ها و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست، ماسک‌های صورت و لباس‌های محافظتی هستند تا کمبود این اقلام حیاتی را برطرف کنند.



به عنوان مثال، شرکت Estee Lauder سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی برای تولید ژل ضدعفونی‌کننده دست انجام داد و آن را به بیمارستان‌ها و سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی در سراسر جهان اهدا کرد.



حمایت مالی از تحقیقات و توسعه



بسیاری از برندها کمک‌های مالی را به تحقیقات و توسعه واکسن‌ها و درمان‌های کووید-19 اختصاص داده‌اند تا در یافتن راه‌حل‌هایی برای این همه‌گیری مشارکت داشته باشند.



شرکت L’Oréal اخیراً 100 میلیون یورو به پروژه‌های تحقیقاتی COVID-19 اختصاص داده است.



در بحبوحه همه گیری جهانی کووید-19، صنعت آرایشی و بهداشتی نقش مهمی در مقابله با این ویروس ایفا کرده است.



برندهای آرایشی و بهداشتی با تغییر خط تولید خود به سمت تولید اقلام ضروری مانند ضد عفونی کننده دست، دستکش و ماسک، نیازهای فزاینده سیستم مراقبت های بهداشتی و عموم مردم را برآورده کردند.



همبستگی و نوآوری



شرکت های بزرگ مانند لورال و پروکتر اند گمبل خطوط تولید خود را در عرض چند هفته تغییر دادند تا به سرعت حجم زیادی از ضد عفونی کننده دست تولید کنند و آن را به سازمان های نیازمند اهدا کنند.



برندهای کوچک‌تر نیز ابتکار عمل خود را نشان دادند، مانند شرکت استرالیایی Mecca Cosmetica که با بهره‌گیری از الکل موجود در کارخانه های تولید عطر، ضد عفونی کننده دست تولید کرد.



کمک های مالی و پشتیبانی زنجیره تامین



علاوه بر کمک مستقیم به تولید اقلام ضروری، بسیاری از برندها کمک های مالی قابل توجهی به سازمان های خط مقدم ارائه دادند.



برای مثال، شرکت Avon International، بیش از 100 میلیون دلار به صندوق هایی در سراسر جهان اختصاص داد تا از کادر درمان و خانواده های آسیب دیده حمایت کند.



با شیوع گسترده ویروس کووید-19، جهان با بحران بهداشتی بی سابقه ای مواجه شد.




در پاسخ به این بحران، صنایع مختلف به کمک شتافتند و برندهای آرایشی و بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نبودند.



تامین لوازم حفاظتی




با کمبود جهانی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE)، برندهای آرایشی و بهداشتی ظرفیت تولید خود را به سمت تولید ماسک، دستکش و ضدعفونی کننده دست تغییر دادند.




به عنوان مثال، شرکت LVMH که صاحب برندهای لوکسی مانند دیور و گون است، تولید عطر را متوقف کرد و خط تولید خود را به تولید ژل ضدعفونی کننده برای بیمارستان ها اختصاص داد.



تولید اقلام بهداشتی




علاوه بر PPE، برندهای آرایشی و بهداشتی از سوی دیگر تولید محصولات بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو و خمیر دندان را افزایش دادند.




این محصولات برای جوامعی که دسترسی محدود به آب تمیز و محصولات بهداشتی داشتند، حیاتی بودند.



در بحبوحهٔ شیوع ویروس کرونا، صنایع مختلف به روش‌های متفاوتی در مقابله با این بیماری همه‌گیر مشارکت می‌کنند.



برندهای آرایشی و بهداشتی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و با اهدای محصولات، کمک‌های مالی و تغییر خطوط تولید خود در جهت تولید محصولات بهداشتی، نقش خود را در این مبارزه ایفا می‌کنند.



محصولات مراقبت شخصی



بسیاری از برندها، از جمله L’Oréal، Estée Lauder و Procter & Gamble، میلیون‌ها دلار محصولات مراقبت شخصی مانند ژل ضدعفونی‌کننده دست، صابون و شامپو را اهدا کرده‌اند.



این محصولات برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، بیمارستان‌ها، مراکز توانبخشی و سایر سازمان‌هایی که در خط مقدم مبارزه با کووید-19 هستند، حیاتی هستند.



تولید محصولات بهداشتی



برخی از برندها خطوط تولید خود را تغییر داده‌اند تا محصولات بهداشتی مورد نیاز در دوران همه‌گیری را تولید کنند.



به عنوان مثال، LVMH تولید عطر خود را به تولید ژل ضدعفونی‌کننده دست تغییر داده است و شرکت مواد شیمیایی BASF تولید مواد اولیه مورد استفاده در ماسک‌های صورت را افزایش داده است.



پشتیبانی مالی



علاوه بر اهدای محصولات، بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی به سازمان‌های بشردوستانه و تحقیقات پزشکی کمک‌های مالی کرده‌اند.



L’Oréal 50 میلیون دلار به صندوق همبستگی ابتکار جهانی مقابله با کووید-19 اهدا کرده است و Coty مبلغ 1 میلیون دلار را برای حمایت از آرایشگران و متخصصان زیبایی اختصاص داده است.



از طریق اهدای محصولات، کمک‌های مالی و تغییر خطوط تولید، آنها در محافظت از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، حمایت از افراد آسیب‌پذیر و پشتیبانی از تحقیقات پزشکی تلاش می‌کنند.


موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...